Galaktika Poetike ATUNIS
Galaktika Poetike ATUNIS
Galaktika Poetike ATUNIS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Galaktika Poetike ATUNIS

Galaktika Poetike ATUNIS

ForumPortaliLatest imagesRegjistrohuidentifikimi
Kërko

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Tema Fundit
» Mourning - Poem by Shoshana Vegh / Translated into English by Gaby Morris London
Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  EmptyMon Aug 15, 2022 4:19 am nga Agron Shele

» Angels Bless Us In Sleep / Poem by Linda B. Scanlan
Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  EmptySun Aug 14, 2022 9:58 am nga Agron Shele

» From a mother to her special son / Poem by Ernesto Kahan
Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  EmptySun Aug 14, 2022 9:32 am nga Agron Shele

»  Natalie Arbiv Vaknin (Israel)
Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  EmptySun Aug 14, 2022 9:27 am nga Agron Shele

» Poezi nga Grigor Jovani
Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  EmptySun Aug 14, 2022 1:34 am nga Agron Shele

» KALAJA E NDËRTUAR NGA FJALA (Përsiatje mbi librin “Vepra me rëndësi të shumëfishtë” të Ajete Zogaj) / Nga: Timo Mërkuri
Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  EmptySun Aug 14, 2022 1:17 am nga Agron Shele

» Kalendari poetik: Sibilla Aleramo (1876-1960) / Përgatiti materialin Maksim Rakipaj
Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  EmptySat Aug 13, 2022 10:50 pm nga Agron Shele

» Lost Peace… / Article by Nahide Soltani
Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  EmptySat Aug 13, 2022 11:04 am nga Agron Shele

» UNDEFINED / Poem by Jagdish Prakash
Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  EmptySat Aug 13, 2022 11:00 am nga Agron Shele

April 2024
MonTueWedThuFriSatSun
CalendarCalendar
Statistikat
Forumi ka 54 anëtarë të regjistruar
Anëtari më i ri Franca

Anëtarët e këtij forumi kanë postuar 924 artikuj v 818 temat
Sondazh

Çmimi Letrar "Frang Bardhi"

Shko poshtë 
AutoriMesazh
Agron Shele
Admin
Agron Shele

Male

Libra Join date : 09/01/2012

Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  Empty
MesazhTitulli: Çmimi Letrar "Frang Bardhi"    Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  EmptySat Sep 07, 2013 9:41 am

Galaktika Poetike “ATUNIS”
Poertry of Galaxy “ATUNIS”

NJOFTIM

Çmimi Letrar "Frang Bardhi"  12389310

Në kuadrin e 101 – Vjetorit të Shpalljes së Pavarësisë së Shqipërisë, 28 Nëntor 2013, Galaktika Poetike “ATUNIS” shpall konkursin poetik Ndërkombëtar dhe jep Çmimin Letrar “Frang Bardhi”
Çmimi “Frang Bardhi” është dizenjuar nga piktori Zeni Ballazhani dhe përgatitet nën drejtimin e përfaqësuesit të Bordit Drejtues Galaktika Poetike “ATUNIS” Peter Tase (USA), çmim i cili punohet në dru dhe i jepet fituesit për poezinë më të mirë, të përzgjedhur nga juria :

1- Prof Muhammad Shanazar
2- Dr Ana Kove
3- Bilall Maliqi

Kriteret e konkurimit

a- Të gjitha poezitë konkuruese duhet të jenë në versionin shqip ose anglisht.

b- Të gjitha poezitë konkuruese do jenë të shpalluara me Nr rendor ( jo me emra ), në linkun përkatës të faqes zyrtare : Galaktika “Poetike” ATUNIS” , link i cili shërben për vlerësimin poetik nga ana e Jurisë.

Link :http://pegasiworldalbania.com/cmimi-letrar-frang-bardhi/[/b]

c- Korospodimin e emrave të autorëve të poezisë me nr rendor të tyre e menaxhon kryesia e Bordit Drejtues.

d- Përjashtohen nga konkurimi antarët e Jurisë dhe të gjithë antarët e tjerë të Bordit Drejtues, të cilët merren me menaxhimin e konkurimit.

e- Afati i fundit i postimit të poezive konkuruese është 15 Nëntor 2013.

f- Afati i shpalljes nga ana e Jurisë është 25-Nëntor 2013.

g- Publikimi i poezisë fituese bëhet nga Bordi Drejtues në Dt 28 Nëntor 2013.

Poezitë konkuruese dërgohen në adresat :

E_ Mail : hasije.kryeziu@hotmail.com
               : sheleagron@yahoo.com

Ftohen të gjithë krijuesit që të bëhen pjesë e këtij konkurimi , si pjesë e shprehjes universale letrare individuale, por dhe si pjesë e kontributit dhe përpjekjes së vazhdueshme të zhvillimit të poezisë sot.

Bordi Drejtues Galaktika Poetike “ATUNIS”

http://pegasiworldalbania.com/cmimi-letrar-frang-bardhi/
https://atunis.albanianforum.net/

Notice

In the occasion of 101-st Anniversay of Albanian Independence, on 28th Nov.2013, the main event of the cultural life is the worldwide largest International Poetry Festival online, it’s going to be organized by the “ATUNIS” Poetry Galaxy. The International Poetry Festival will be attended by the poets from the whole world online and alia bestows: The “Frang Bardhi” literary Award – the highest award for one’s overall poetry work, that it will be conferred on the best poetry.
The “Frang Bardhi” literary Award is designed by the painter, Zeni Ballazhani and it’s wood-engraving by the Board Representative of the “ATUNIS” Poetry Galaxy” in USA-Peter Tase and it will be given for the best poetry.

The Jury of International Poetry Festival online is composed by:

1- Prof Muhammad Shanazar (Writer & Poet)
2- Dr Ana Kove (Writer & Poetess)
3- Bilall Maliqi (Writer & Poet)

The specifications of International Poetry Festival online:

a-All the competitive poetries must be written in the albanian language and translated into english language, too.
b-All the competitive poetries will be published by ordinal numbers-(not by names) at the respective link of the Official Page’s The “ATUNIS” Poetry Galaxy.

This link will be within Jury’s power to appraise the best poetry,

c-The names of the authors must match up to their ordinal numbers, so it will be easy getting managed by the Main Board of The “ATUNIS” Poetry Galaxy.

d-The Members of Jury and the Board Representatives are exempted from the competition, because they are going to manage it.

e-All the competitive authors must postpone their poetries before schedule ahead of time falling due on November, 15th 2013.

f-When due of the competition’s advertisement will be on November, 25th, 2013.

g-Public announcement of the best and awarded poetry will be published by the Main Board of The “ATUNIS” Poetry Galaxy.

The competitive poetries must be e-mailing at:

E_ Mail : hasije.kryeziu@hotmail.com
             : sheleagron@yahoo.com

All authors are invited to be part of this competition, as part of literary individual universe and expression and as the part of an ongoing effort and contribution to the development of contemporary poetry.

The Main Board of The “ATUNIS” Poetry Galaxy.

https://atunis.albanianforum.net/
Mbrapsht në krye Shko poshtë
http://agron-shele.webs.com

Mbrapsht në krye 
Faqja 1 e 1